Nazlikaya19 bu benim 3. Tüp bebek , bilirim yaşayan bilir , derler ya benim gecmedigim yollardan gecmedikce beni anlayamazsın gerçekten kimse kimseyi tam olarak anlayamaz. Okadar zorki süreç. Biri gelişmedi 9 haftalık düştü, bu kanamayla başladı ağla ağla öldüm diyebilirim. Dr daha ultrason u koydu baktım kesede hıçkırarak ağlamaya başladım , şimdide 8 de gideceğim inşallah kalbi durmaz gelisimi gerilemez kaygıları yasiyorim . Yani Aaaaa hamileyimmm oleylerr yol malesef korkuyla yaşıyoruz , Allah herkese yardım etsin , duanızı çokça edin , bu imtihan çok ağır sizi çok iyi anlıyorum😔