Kızlar 4+6 dayım bende dün sadece göğüsüm hassaslaştı dokunamadan bile ama bu gün bir şey yok onun dışında da kaşık ağrım var sadece çok mu erken berlirtiler için acaba? Tüp bebekle gebe kaldım onunla bir alakası yoktur diye düşünüyorum ama belirti olmayınca da korkuyorum bebek gelişmiyor mu acaba diye 😓