Prenses5656 ben de sadece tahliller için gittim ama hani devlet hastanesi olduğu için hep farklı doktorları bizim genel olarak oyoe dediler hep ama ben daha erken düşünüyorum biraz su fazla ve bebek biraz büyük 🤷🏻♀️ inşallah sizin sıkıntı olmaz sağ salim alın kucaginza