Kubra1720 Prenses5656 benim de sezeryan ilk oğlum da sezeryandi mecburen buda öyle çoğu gittiğim doktor 15 Ocak diyor ama zamn ne gösterir bilemem 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Prenses5656 psikolojikdanismananneadayi ilk kızım da açılma olmadığı için sezeryan istemiştim kızım iki yaşında şimdi mecbur ikinciside sezeryan olacak 🥰
Prenses5656 Mustafaalpereninannesi maşallah az kalmış sizinde sağlıkla vaktinde gelsinler inşallah 🤲🤍