Kubra1720 benim fazla eksiğim yok ilkiim kız olduğu için buna da kız dediler 🤭onun için evde elbise falan var zaten kırkı bitene kadar Yeter ondan sonra eksiklerim oldukça almayı düşünüyorum çantayı falanda daha erken diye diye hazırlamyorum daha çünkü geecekten ayakta nede oturarak fazla iş yapamıyorum bilmiyorum sanki ilk kızımda böyle değildi hele uyuyorken çok Zor 🥲Allah yardımcımiz olsun