Aslkksl Bol bol yürüyüş yapın diyolar hava soğuk üstümde bi ağırlık tembellik nasıl olcak bilmiyorum hiç
Mrvdgclk Sarenry bugün akşam üstü baya hareketliydi ama sonra duruldu gündüzde pek hareket etmedi eskisi gibi değiller artık büyüdükleri için :)
MomBse Mrvdgclk o zaten bambaşka bi durum zaten 40 gün evdeyiz sonrası da kıs çıkana dek soğuk nasıl durucaz bilmem
Sumeyyeyahsi MerveSglk95 evet normal bi durum yapacak bişe yok malesef bebek büyüdüğü için karnımz geriliyor ondan kaynaklanan bi durum
MomBse Mrvdgclk tam soğuklara denk geliyor iste birde kırk durumu var gerçi mecbur çıkacaksın işin olunca da hani keyfi çıkmam heralde ben bakalım artık
Sumeyyeyahsi Mrvdgclk lierak kullanıyorum 3 tane falan olacak gibi duruyor çok şükür şimdiye kadar olmadı inşallahda olmaz sizde oldumu peki
Mrvdgclk MomBse sağlık ocağı, hastane kontrolleri vs derken öyle böyle çıkıcaz ama en güzel ayları yaza denk geliyo o yüzden çok rahatım o konuda :)
Ebrugur2019 Ozge11 Mrvdgclk bende 33. Haftamdayım işime devam ediyorum raporumu almadım ama Biraz ağarlaştım sabırsızlıklar başladı bende de bende biran önce doğsun istiyorum ama sonrada tam zamanında gelsin kıZım istiyorum
Mrvdgclk Ebrugur2019 sanırım hepimizin düşüncesi bu artık doğsun sonra pişman olup sağlıkla zamanında doğsun 😊