MomBse Mrvdgclk aynen valla bol tuniklerim filan var onlarla bi şekilde idare etmeye çalışıyorum evde saten full pijama modundayım hele su son aylarda artık hiç birsey olmuyor insana
Mrvdgclk Sumeyyeyahsi hiç düşünüyo musun böyle yortılıp kanlar akar diye çok korkuyorum ben o derece 😕
Mrvdgclk Pekinseyma ben sezeryandan çok korkuyorum normal doğum istiyorum ama kalp ritim bozukluğu var o yüzden normal doğumumda çok zor geçicekmiş yinede denemek istiyorum. Senin isteğe mi bağlı zorunlu mu?
MomBse Mrvdgclk o bunaltı hiç geçmiyor zaten bakma havalar da soğuk bende bunalıyorum dışarı çıkınca da yoruluyorum hemen eve dikiyorum gözümü
Mrvdgclk Pekinseyma özellikle eşime 😂 aslında sinirimi çıkarmak istediğim çok insan varda işte zamanında sustum sustum şimdi eşimden çıkartıyorum
Sumeyyeyahsi MerveSglk95 evet normal bi durum yapacak bişe yok malesef bebek büyüdüğü için karnımz geriliyor ondan kaynaklanan bi durum
Aslkksl Bende 32+3 haftalık oldm ne yatabiliyorum ne oturabiliyrm. Uzanınca çocuk yukarı çıkıyo nefesimi kesiyo oturunca belim bacaklarım ağrıyo. Bide vajina ağrısı var kiii canım çok acıyo yürürken falan
MomBse Mrvdgclk o zaten bambaşka bi durum zaten 40 gün evdeyiz sonrası da kıs çıkana dek soğuk nasıl durucaz bilmem