FatmaBayatCotu ben 37 ye kadar aldım 18 Ocak’ta izne ayrılmam gerekiyor normalde ama son birkaç gündür kasılmalarım var nst de sancı çıkıyo yarın yine gidicem duruma göre istirahat verebilirim dedi doktorum. Biraz zor çalışmak ama sonrasını düşününce mecburen çalışmak istiyorum