iremnur_17 HilalimM63 ayy çok güzel bir haber inşallah benimde öyledir çarşamba kontrolüm var ☺️ çok teşekkür ederim çok sağolun 🥰💞💞💞
Eminekorkszkdl iremnur_17 bir problem yok bende aynı haftadayım doktorumla paylaşmıştım yalancı sancı olarak geçiyormus önemli olan farklı pozisyonda geçiyor olması 22 de başladı bende
Eminekorkszkdl iremnur_17 evet anlıyorum sizi bende tedirginim 2 kaybım var ve 3. Hamileliğim , bebişlerimizin hareketi olması iyi bence 😌
Tugce_23 @"iremnur_17 benim öyle çok oluyordu bebeğim makat duruşluymuş o yüzden o kadar ağrım ve sertleşme oluyormuş
iremnur_17 Tugce_23 benim ki başından beri başı Aşşağıda hatta ayakları da yüzünde pozisyon değişmiyor hiç
Derinnmom iremnur_17 25+6 2-3 gündür aynen böyleyim doktora gitmiştim bebek makat geliş şekillinde dedi, yani birşey olsa söylerdi herhalde ama insan bi korkuyor
iremnur_17 Derinnmom evet birde ilk gebelikte ne yaşayacağımızı bilmediğimiz için hepten bir korku oluyor
Cerkes6019 iremnur_17 bebek makat geliş olabilir belki canım bende öyle olmuştu baş geliş olunca düzelmişti ama büyüdüğü için oda baskı yapıyor olabilir
avannee Nursonmez şuan 28+1 olduk ama yaklaşık 2 haftadır aynı sorunu yaşıyorum. Geçen kontrolümde doktorum bebek baş aşağı döndüğü için vajinaya baskı olacaktır demişti
Cherry07 iremnur_17 bende 24+5 deyim daha dün bu sebeple doktoruma gittim bebek baş aşağı olduğu için çok normal dedi
Cerkes6019 iremnur_17 ultrasona girince belli olur benim 1 hafta arayla makat geliş olmuştu 2 hafta sonra geri düzeltti kendini öyle rahatlamıştım
Cherry07 iremnur_17 yok hayır önermedi ilerledikçe haftalar daha bile artabilirmiş baskı bebeğin duruşuna göre sanırım ☺️ sadece magnezyum vermişti ona devam et dedi belki rahatlatıyordur mg bilemiyorum
reyhanh Ben de 25+4 üm, aynı şekilde karnım sertleşiyor kasıklarıma ağırlık çöküyor 🥲 herkes yaşıyorsa demekki normal bişey
Krtcm iremnur_17 kasılma belli bir yere kadar normal magnezyum isteyin drdan yada günde bir şişe maden suyu için
iremnur_17 Krtcm suda eritme magnezyum kullanıyorum ve her gün maden suyu da içmeye özen gösteriyorum ama yine de doktoruma söyleyeceğim belki ilacı değiştirir