11-02- baskı geçti ama karnımın sertliği hiç geçmiyor nedense. Yarın kontrolüm var kasılmamı değil mi diye soracağım çünkü bildiğim kadarıyla kasılma sürekli olan bir şey değilmiş. Ama evet herkes normal diyor ve genellikle bu haftadan itibaren yaşıyorlarmış burada okuyunca korkum gitti vallahi 😅