fatos2404 iremnur_17 tabi her zaman kötüye yormamak lazım ne düşünürsek onu çağırırız hep böyle gülümseyin ki içerden gelen bildirimlerde iyi yönde olsun 🫶🏻🧚🏻♂️
iremnur_17 Hackgz sevinsem mi üzülsem mi bilemedim aynı şeyi yaşayan var 😅 umarım normaldir ya geçmezse artık doktora gideceğim sizde gider veya sorarsanız bilgi verir misiniz bana da
HilalimM63 iremnur_17 olabılır canm.. ben baxen ev işine temızlıge cpk verdımmı kendımı o dedıgn sıkytlerm oluyr.. yarın kontrolm var doktrma danıscam bu konuyu notmal dıcek buyuk ihtımal 😇
kncbalm123 iremnur_17 olabilir ama cok sicak olmasada ılık su rahatlatır kasimani önler ama yinede sen bilirsin zararlı olabileceğini düşünüyorsan yapma
HilalimM63 HilalimM63 canm sordum normal dedı.. eger dınlenıp gecoursa sancı degıl dedı.. rahım buyudugunden baskı edeer dedı.. ama sırt ustu uyumamayı soyledı .. mumkunse yanlara dogru tavsoye ettı..🌸😇👍
iremnur_17 HilalimM63 ayy çok güzel bir haber inşallah benimde öyledir çarşamba kontrolüm var ☺️ çok teşekkür ederim çok sağolun 🥰💞💞💞