duygu26 Düzenli üç öğün yedim sabah erken 7:30 gibi kahvaltı yapıyordum öğlen de 12:30 gibi yemek yiyordum. Akşam da yedim. Genelde besleyici şeyler yiyordum bir de vitaminlerimi aksatmadım. Çalıştığım için yemem düzenliydi. Muz çok yedim bi de canım çekiyordu.