kaderblkbs Canım jilet iyi ama geri dönüşü çok köyü ben başından beri ağda yaptırıyorum daha rahat sadece 10 dakika, son haftalarda 2 haftada 1 gitsen yeterli
inarches Merve775 normalde ağda ile ama 5 aylık olunca karnım büyüdü baya oyüzden ağda yapamıyorum jilet ile devam bundan sonra
Melike_02 Merve775 ben ağdaya gidiyorum canım o kadar çok acımıyor emin ol. Benim tenim hassastır ona rağmen fazla acımıyor. Ağda büyük kolaylık. Taş patlasın 10 dakka sürüyor zaten
Drnzgn Merve775 jiletle temizkiyorum karnım çok büyüdü ağda yapamam kuaförde asla aldırmam bir agdayls kırk kisinin agdasi yapıyor o çubuk genital bölgede değiyor tekrar o ağda kutusuna sokuyor hijyen yok yani birde ben annemden bile cekinirken kuaföre açamam da hem hijyen bakımından hem de utanıyorum asla dışarda ağda yaptırmam heleki hamileyken
Merve775 Drnzgn vlla bende utanıyorum ama normalde lazere gidiyordum şimdi de bi kerelik yaptırmam gerek
Gamzeramo Merve775 ben ağdaya gidiyorum jiletle alsan 1 günde kaşıntı ve cikmaya basliyo ben agdaya gidiyorum ona ragmen 1 haftada cikiyor hormonlardan dolayi en temizi bence ağdaya gitmen kafan rahat olur
Merve775 TugbaYalcin57 Cgllay Gamzeramo Bende lazere gidiyordum ama hamile kaldıgımı ögrenince bıraktım ama doğumdan sonra geri başlamayı düşünüyorum hayırlısı ne ise o olsun
TugbaYalcin57 Merve775 Bebek yokken epilasyona gidiyordum bebegi ogrendim biraktim yarim kaldi mecbur jilet kullaniyorum agdaya gtmeye useniyorum 😏😂
Melike_02 Merve775 git tabiki senin içinde kolaylık olur. Bir kere gidince insan sürekli gidesi geliyor emin ol
Drnzgn Merve775 sen bilirsin tabi canım ben bı akrabam doğumdan önce yaptırıp enfeksyon kalmıştı onun içinde asla yaptırmam flan diyorum