Merve775 ben hamileliğimin3. Ayından beri mutlaka düzenli olarak ağdaya gidiyorum uzatmadan ilk başlarda çok hassas değildi ama son haftalarda artık aşırı hasaslaştı fakat gittiğim yerdeki kız aşırı profesyonel olduğu için dikkatli ve bekleyerek yapıyor ağda yatağını kaldırıyor mesela ben sırt üstü yatamıyorum çünkü. Ağdadan sonra bepantol sürdüğü halde bazı yerlerde hafif deri kalkması oluyor hassaslıktan malesef ama geçiyor ertesine güne bol bepantol sürmek lazım.