Ben 37+1 günlük hamileyim bugün ağda yaptırdım en temizi ağda geliyor bana . Jilet asla kalıcı ve rahatlatici bir temizlik sağlamıyor. Birde zaten jiletle bile şu an kendim yapamam. En mantıklısı ağda . Hem tertemiz oluyr hmde geri tüy çıkma süresi uzun. Benm canm çok acımadı hatta hiç acımadı nerdeyse