Firuze0101 Elifffcik67 ayseozbek valla çok duygusal oluruz herşeye ağlarız bu yönümüz güzel değil ama 😆 bi de şu yönümüz güzel evimize bağlı oluruz yengeçler anaçtır bu söze gerçekten inanıyorum çnkü bi tane de oğlum var o benim herşeyim 😁
Elifffcik67 ayseozbek işte tam da o yüzden yengeçler ince olur duyarlı olur hassas olur çabuk kırılır üzülmesin yavrum aslan olsun üzsün 😁😁😁 ana yüreği işte 😆😆😆
Vildangullu ayseozbek amin inşallah teşekkür ederim sizde hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah☺️🙏🏻
Elifffcik67 Firuze0101 yaaa üzecekler yavrularımızı beni en iyi sen anlarsın 😁😁😁 inceyiz biz bu dünya için fazla duyarlıyız fazla hassasız biraz tut içinde aslan olsun etrafını üzsün kendi üzülmesin 😆😆😆
ayseozbek Firuze0101 aynen aynen hassas olurlar çok naif olurlar ama belki de yükselen burcunun özelliklerini taşır 😁
Elifffcik67 Firuze0101 bide hep doğumgünü yazın olacak ona üzülüom ben herkese süprizler yapardım sonra benim doğumgünümde herkes tatilde😒
ayseozbek Elifffcik67 hahah benimde 5 temmuz oluyor yengeç burcu erken doğarsa ikizler 2 hafta geç gelirse aslan ama o kadar kalir mi ki 🤣🤣
Firuze0101 Elifffcik67 Valla benimki 15 temmuza denk geliyor ikinci gebeliğin oğlum gibi erken gelirse 36. Haftada değişebilir 🤣🤣😂😂😂
Firuze0101 Elifffcik67 valla o yüzden kötü oluyor evet 😆 ama olsun bebişlerimiz vefalı duygusal evine bağlı ailesine düşkün olurlar
Sedef-345 14 Temmuz gibi benimde. Kızlar mide bulantım Yok çok fena acıkıyorum, erkenden de uyuyorum. Sizde acıkma durumu Nasıl?
ayseozbek Sedef-345 asiri bulantim oluyor canım hemde 5.haftadan hiçbişey yiyemiyorum o yüzden uykum oluyor ama bulantı ve baş dönmesinden uyuyamiyorum