Kubra1987 ayseozbek kesinlikle canım öyle yaz çocuğu başka bi güzel oluyo pişik olmuyo isilik olmuyo bıcır bıcır oluyorlar ☺️
cansinela 24 temmuz doğumlu kızım, sıcak mevsim olması daha çok avantajlı gibi geliyor hastalık, zatüre riski çok daha az 😉
Meryemtoptas 6 temmuz İnşaEllah 😍 Rabbim hepimizi hayırla sağlıkla yavrularına kavuştursun inşallah 😊 🌹
Meryemtoptas ayseozbek evet ☺️ Rabbim size de bize de hayırla sağlıkla doğumu nasip etsin İnşaEllah yaz bebeklerimiz olacak Allahın izniyle ☺️🌹
Sevdalmira 7+4 ikinci sezeryan Doğum olacak nasipse buradaki takvime göre 29 Temmuz doktorum henüz bişey söylemedi😊