Firuze0101 Elifffcik67 ayseozbek valla çok duygusal oluruz herşeye ağlarız bu yönümüz güzel değil ama 😆 bi de şu yönümüz güzel evimize bağlı oluruz yengeçler anaçtır bu söze gerçekten inanıyorum çnkü bi tane de oğlum var o benim herşeyim 😁
ayseozbek Sedef-345 asiri bulantim oluyor canım hemde 5.haftadan hiçbişey yiyemiyorum o yüzden uykum oluyor ama bulantı ve baş dönmesinden uyuyamiyorum
Firuze0101 Elifffcik67 valla o yüzden kötü oluyor evet 😆 ama olsun bebişlerimiz vefalı duygusal evine bağlı ailesine düşkün olurlar
Firuze0101 Elifffcik67 Valla benimki 15 temmuza denk geliyor ikinci gebeliğin oğlum gibi erken gelirse 36. Haftada değişebilir 🤣🤣😂😂😂
Vildangullu ayseozbek amin inşallah teşekkür ederim sizde hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah☺️🙏🏻
ayseozbek ekintopalca internetten bakabilirsiniz 🙂 yada gün gün gebelik programını indirebilirsiniz. Son adet tarihini yazıp program otomatik çıkarıyor ama 1 gün önce 1 gün sonra bebislerimizin keyfine göre orasi