Bsr_0 Kanalize bekliyorum ben de hastanedeyim 3 cm açıklıkta kaldım 37+5 deyim 38 de doğumu başlatmayı dusunuyolar hayırlısıyla dogsaydi bı Rabbimin izniyle inşallah
Kanalize Susamana bir gece kaldım ertesi gün çıkmak istedim evde bakım daha kolay olur diye teşekkür ederim ☺️
KadersizMelek Kanalize bol bol sek kahve iç türk kahvesi yani şekeresiz,bende çok çekmiştim yine sezeryan olacak en çok korktuğum baş ağrısı ya
smnbr Kanalize Sağlıkla büyütün inşallah 🧿 Doğum sonrası korse kullanımına ve göğüs toparlayıcı sütyen kullanımına başlayacak mısınız?
Kanalize smnbr çok teşekkür ederim ☺️ korseyi bir kere taktım ama uzun süre takamadım ara ara takacağım dikişler iyileşsin uzun süreli takarım göğüs toparlayıcı almadım🙂
Kanalize sultanssa öyleymiş aynen olmazsa onu deneyeyim uğulduyor kafamı kaldıramıyorum 🥲teşekkür ederim 🫶🏻
Nehir-Poyraz Kanalize korseyi ben doktorlara sorduğumda önermediler kırkın çıkınca kısa süreli kısa süreli takabilirsin demişti