Nehir-Poyraz Kanalize korseyi ben doktorlara sorduğumda önermediler kırkın çıkınca kısa süreli kısa süreli takabilirsin demişti
Kanalize Nehir-Poyraz banada hastanede aldırdılar ilk gün takacakmışım mümkün değildi iyileştikçe takarım yoksa hiç takmak istemedim
ruya_gibi Kanalize gözünüz aydın bebek kaç kilo ve boyda doğdu? Arabada giderken dikişleriniz acıdı mı?
Nehir-Poyraz Kanalize özelde doğum yaptıysanız olabilir ben zorunlu sezeryan olduğum için devlette oldum
Kanalize Nehir-Poyraz araştırma hastanesinde özel kısmında yaptım ama zorunlu değildi ne önemi var minişlerimiz yanımızda sağlıklı olsun da
Nehir-Poyraz gofret27 göğüs ucu için krem ben doğumdan önce başladım lansinohda kullandım ama adı var bi etkisi yok ama garmastan gerçekten harika bi krem
Nehir-Poyraz Kanalize aynen öyle. Özeldekiler öneriyor devlet önermiyor ben anlamadım ama takamazdımda heralde. Hatta bana depend için bile izin vermemişlerdi hava aldırmıyo enfeksiyon olur diye
Melek-Gundogdu Selmaa-00 Bir akrabamiza doktor fincan içinde sodalı su yapmış her emzirme öncesi ve sonrası göğsünü sil öyle emzir demiş hiç yara olmamış. Faydası dokunursa ne mutlu.
Kanalize Melek-Gundogdu deneyeyim bende şimdilik yara yok ama acıyor illaki gümüş kapak ve lansinohla devam ediyoruz
Kanalize Nehir-Poyraz yok bende takamadım henüz yara sonuçta içimiz artı dikişlerimiz çok yeni dependi kullanıyorum ama arasına gazlı bez veya peçete koyarak dikiş yeri kuru kalsın diye enf riski ıslak kalırsa var
Halilesma Kanalize ay çok sevindim hayırlı evlat olsun ömrü boyunca gururlandirsin sizi inşallah 🤲 çevremde normal doğurup aşırı zorlanan kim varsa Max 1 hafta sürdü hepsi geçici inşallah bosla bol istirahat etmeniz önemli bu süreçte 💜💜
KadersizMelek Kanalize ayrıca kadın doğum acilde bir iki kez dikleron iğne olabilirsin çok işe yarıyor, malum parol faydasız