Sezaryen doğum yaptım bugün hastaneden çıktık evdeyiz çok şükür ikimizde iyiyiz 🥰
Doğumum kolaydı ama sonrasında başım çok ağrıyor ve oturup kalkarken aşırı zorlanıyorum merak ettiğiniz soruları yanıtlayabilirim. Tecrübeli annelerden de doğum sonrasını daha kolay nasıl atlatabiliriz fikir bekliyorum 😊