Smye e zaten bebegi tek birakmiyorsun illaki bi sey seriyoruz altina yada battaniyeye sariyoruz ben oyke birsey yasamadim daha he kilidij ustune birakirsan evet batar ama arabanin kendi ici cok sert degil ben ayri bisey sermiyorum oglumda rahat yatiyor
Cunku kış oldugu icin altina battaniye seriyorum oglumuda battaniyenin icine koyup sariyorum dolayisiyla batmamis oluyor😊