Yagmurerol biz çok araştırdık aylarca hatta,ama hem gözlemlediğimiz kadarıyla hem de tavsiyeler sonucunda urbo2de karar kıldık. Ocarro’ya göre daha minimal ve kullanımı rahat.üstelik daha sağlam.bence görüntüsü de daha şık.arabamızı yolda çevirip markasını soranlar oluyor☺️urbo2 almasaydık da ocarro ve sola arasında düşünüyorduk