
Resmi şöyle bırakayım burda 25 eylülde adet oldum 26 eylülde kan verdim 1.20 negatif. Buna ben gebelik düşündüğüm için gitmiştim tüm kontroller yapıldı. Folik asit verildi. Adetim bitti korunmayı bıraktım ve şuan hamileyim 21 ekimde öğrendim. Yani o 1,20 negatifti.