Azra28-anne Gozde_2298 hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Peki belirtileriniz var mıydı benim bat 22 23 ama adet olacakmışım gibi ağrım ve göğüslerim bugün acımaya başladı. Bu ilk hamilelik belirtilerini öğrenmek istiyorum. Hiç belirti yokken hamile olan var mı?
payidar Azra28-anne Oğlumda regl olacakmış gibi ağrım vardı göğüslerim ağrıyordu. Regl sivilcem bile çıkmıştı ama hamileydim. Bu ikinci gebeliğim bundada sadece kasık ağrım göğüs ağrım vardı. Regl ile hiçbir fark yok ben kesin hasta oluyorum diye düşünüyordum ikisinde de🌸 Hee birde ilk gebeliğimde adet olmama 10 gün varken bel kasık ağrısı göğüs ağrısı başlamıştı. 😇
Gozde_2298 Azra28-anne amin canım allah razı olsun benimde ilk gebeliğim ve belirtim yoktu bende adet olacakmış gibi hissediyordum
Azra28-anne payidar Allah sağlıcakla bebeğini kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bana da dua edin bu belirtiler hamilelik belirtisi olsun 🤲
Tugbasuu Gozde_2298 resmen anneler hissediyor ortada bir şey yokken maşallah Allah sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Pinark92 Gozde_2298 ayy maşallah ilkini görünce dedim kesin hamile değildir nasip kısmet işte bak görüyo musun o ufacık değerle öğrendin :) hayırlı olsun allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin