Hasret5506 Gozde_2298 valla ben 4 gün sorna kaset testte öğrenmistim bu hizli teste çok güvenmiyor um sen ikisinide al istersen
Sergul1425 Gozde_2298 umut vermek gibi.olmasın ama bu değer bence de yükselebilir 2 gün sonra Bi tekrarla Rabbım gönlüne göre versin
Busragokhan0911 Gozde_2298 ben bir önceki adetimden önce test vermiştim 1.20 çıktı ertesi gün hasta oldum. Zaten doktorum gebelik yok demişti. Aynı değer 1,20
3827 Hasret5506 yükseleceği kanısına nasıl vardınız çok merak ettim şuan 5 e yakın bi değer olsa anlayacağım boşuna ümit veriyorsunuz gibi geldi adete 2 gün var diyor geç döllenme büyük ihtimalle diyorsunuz neye dayanarak yani 🤔
Hasret5506 3827 fikrim bu neler görüp okuyoruz varsa vardır yoksa yoktur bu size kalmış yada bana kalmış bişi değil fikrni kendine sakla oyuzdne
Busragokhan0911 3827 canım dediğim gibi 1.20 çıktıktan sonra adet oldum. Alttan muayene de oldum. Hamilelik yoktu. Bir sonraki ay hamile olduğumu öğrendim. Adetime 5 gün kala betam 10du. Tabi belli olmaz sizin yükselebilir☺️
Hasret5506 3827 burda 10.15 kişide okudum örneğide kendim 1.5 le öğrendim eğer bir hormonel ilaç kullanmıyor iseniz bu değerle karşılaşırlir
3827 Busragokhan0911 yok yanlış anladınız benim değil ☺ 1.20 yükselir diyen biri olmuş postu açan arkadaşa ümit veriyor inşallah biz yanılırız yükselsin tabi de 1.20 zaten olmadığının bariz kanıtı onu demek istedim 🤭
Hasret5506 3827 1.5 le öğrendim ben misal bazı insanlar hormonel ilaç kullanır ve bu değer olabilir aama bir beta 0.2 den 1.5 e yukselmisse yükselen beta düşmez bnuda bazı sağlıkçılar iyi bilir
Nesli46 Gozde_2298 adetine daha 2 gün var bende 1 gün kala kan testi verdiğimde 2.51 çıkmıştı sonucum şuan büyüdük çok şükür sende benim gibi olabilirsin ümidini kesme❤️🧿
Hasret5506 Nesli46 bendeboyle öğrendim znm hatta 1.5 hormonel bir ilaç kullanmıyor ise insaalh gebedir