KumCi se2206 bak herkes yazmış ama kalite önemli değil gerçekten öyle olumlu düşün hep 🤗 amin canım darısı başına inşallah 🙈
ftmm38 se2206 aynen ya bende öyle ama kısmet inşallah tutacaklar sıkı sıkı ben carsamba vereceğim kan bakalm
KumCi se2206 belirtilere takılma psikolojik veya kullanılan ilaçlardan dolayı olabiliyor hiç belirti yaşamadan da hamile olabilirsin
Ravza11 Kızlar progesteron hormonum sınırda çıkmış pszartesi transfer olucaktim normalde cuma günü tekrar çağırdı doktor kan için estrofem günde 3 kullanıyordum 4 e çıkarttı sizce yükselirmi ya yükselmesi için ne yapmak gerekiyor kaç olması lazım değerin
se2206 Çıkar canm doktorun dediği sekliyle kullan. Ben son beş gün günde dört iciyodum. Öyle kullan gel dedi zaten. Seninde istediği değere gelir merak etme.
se2206 ftmm38 inşallah canm ya çok zor belirsizlik bi de 3.gun tek embriyo olunca bir gün kalkıyorum oldu bı gün olmadı. Belirtide yok gibi.
ftmm38 se2206 belirti bende de yoktu bugün kalbim çıkacaktı soluk soluğa kaldım merdiven çıkarken bı o vardı hatta acaba olmadı mı dedim ama çok şükür tutunmuş inşallah seninkide olumludur iyi düşün iyi olsun 🤲
Cnlll se2206 benimde 13 kasımda transferim oldu cumartesi günü kan vermek için gidicem, çok heyecanlı ve tedirginim. Rabbim isteyen herkese kolaylıkla sağlıkla nasip etsin bizimde emeklerimizi boşa çıkarmasın. Buraya çok güzel haberler alarak gelelim