mickey se2206 Bana da doktor 2.ci adetin 2.ci günü gel dedi transfer için. Adetli iken transfer yapılmıyor demi. Neden beni adetimde çağırdı. Yumurtalarım toplanalı bir hafta oldu bu arada. Sizde nasıl oldu
se2206 mickey benim rahim dinlendirmeli oldu. İki adet geçirdim. Benimde adet günüme göre oldu aslında ama o gün adet görmedm kullanılan ilaçlardan muhetemen doktorun en iyisini bilir canım merak etme.
se2206 ftmm38 kanda öğrenmek daha zor geliyor bana ya. Allah korusun olmazsa direk ögrenmis olurm pat diye idrar yapinca önce en azından hazırlıkli olurum
mickey se2206 Evet bende 2 adet geçirmiş olucam. Bana da rahim bi dinlensin dedi. Ama adetimde gidince ne yapacak acaba bana onu merak ettim sadece
ftmm38 se2206 ay bende idrarda çıkmazsa bütün modum düşer diye düşündüm aslında korktum ondan yapmadım.direk kan verdim kesin olur sonuçta diye idrar testi yanıltıyor çünkü bazen sen denedin mi
Cnlll ftmm38 merhaba, Ben 7. Günümde idrar testi yaptım negatif çıktı oturdum ağladım ama toparladım kendimi daha net belli olmayabilir erken diyerek kendimi teselli ediyorum
Cnlll ftmm38 yapmadıysanız bence yapmayın ben keşke yapmasaydım dedim şimdi hep aklıma geliyor negatif
Cnlll ftmm38 3. Gün bend kasık ağrısı var bel ağrısı çok nadir, Son iki gündür de aşırı midem yanıyor inşallah gebelik belirtisidr. Çok ilaç kullanıyoruz yan etkisi de olabilir
se2206 ftmm38 bende hiç denemedim eşim yaptrmiyo moralin bozulur negatf olursa ama belki pozitif sonuç diyor.
Cnlll se2206 benimde 13 kasımda transferim oldu cumartesi günü kan vermek için gidicem, çok heyecanlı ve tedirginim. Rabbim isteyen herkese kolaylıkla sağlıkla nasip etsin bizimde emeklerimizi boşa çıkarmasın. Buraya çok güzel haberler alarak gelelim
ftmm38 Cnlll şimdilik bende yok mide yanması nefes nefese kalıyorum sadece ara ara kasik bel ağrıyor okadar çok bı belirtimde yok