Ravza11 canm çok güzeldi ya anın tadını çıkar. Acı falan da olmuyo endiselenme. İdrara sıkışık oluyosun zaten biliyorsun. Ultrasondan gittiğini göruyosun. Ben ağladım resmen çok güzel bir andı. İnşallah sımsıki da tutunur. Şimdiden seninde hayırlı olsun 💜