se2206 canm ilk transferimizde orta kaliteydi tutundu ama gelişiminde sorun oldu düştü , sonra 2. Ci tüp bebek te sadece 1 tane iyi kalite oldu başka embriyoda yoktu Dr çok iyi dedi tutunmadi dahi düşün, 3. Tedavi 1. Kalite dedikleri tutmadı 2. Yi 2. Kalite koydular ve tuttu bugün ilk kez kalp atışlarıni duyup hıçkırarak ağladım
Neolur a b c kalitesine takılma dua et , bende hep 2. Kaliteler tutundu