tubik_
tubik_ benim de bi hafta kala kasık ağrım çok olunca test yapmıştım negatif çıkmıştı ümitsizliğe kapılmadım biraz bekleyeceğim tam adet olmam gereken gün yapacağım dedim o gün yaptım pozitif çıktı çok şükür 🙏🏻 Darısı sizlere de olsun inşallah 🙏🏻