busraozkan33 Ballkupu hakkında hayırlısı böyleymiş demekki kafana takma ben 4 sene bekledim kafama takmayı bıraktım bir ay sonra hamile olduğumu öğrendim çok şükür Allah hiç kimseyi evlat kokusundan mahrum etmesin
Suleertugral tubik_ ilk idrarla yaparsanız birde predictor den ben olumlu sonuç aldım o erken gebelik testi
Baharctn Ballkupu benim de adetim dörduncu günü gecikiyor dün test yaptım negatif çıktı bugün kan vermeyi düşünüyorum beyaz akıntım var sizde de oluyorum hayırlısı olsun inşallah güzel sonuçlar alırız 🌼
NovaVina_ Baharctn Baharctn ayni durumdayiz. Bende de bugun biraz akinti vardi ama testler negatif. Doktorum 1 hafta sonra tekrarlayin dedi 🤯 17 kasim yani
NovaVina_ Baharctn yok kan vermedim henuz. En azinda evde silikte olsa görmeden kan vermeyi dusunmuyorum 🙈
eylem-47 NovaVina_ Ben kan da verdim negatif çıktı benim bugün gecikmemin 5.günü. Yani bu değişir mi hiç gecikmedim şimdiye kadar
Baharctn eylem-47 aşırı sanciniz oluyor mu bel ağrısı karın ağrısı benim de bugün beşinci günüm sancım ve belim çok ağrıyor