EzgiDurdu minigin_annesi ikinci dozu yaptırmamayı ben de düşünmüştüm ama öğrendim ki asıl önemli olan 2. Dozmuş yani ikinci doz yaptırılmazsa 1. Dozun hiçbir etkinliği koruması olmuyormuş maalesef
Cagla87 minigin_annesi Bence aksatma. Ayrıca doğumdan sonra da 3 doz daha var. Ben hepsini vurdurmayı düşünüyorum. Toplam 5 dozu yaptıktan sonra bir dahaki gebeliklerde gerek kalmıyor
NazliBlt Ben 25. Haftamdayım 1 ay önce ilk dozu yaptılar ve hala aşının olduğu yer morluk ve koluma bası olunca acıyor eğer ağrıyıp şişiyorsa aşının tuttuğunu gösteriyormuş sordum da yarın da ikinci dozu olmak için gidicem korkuyorum valla çünkü çok ağrıdı ilki 🙄
minigin_annesi NazliBlt Ben ilk kez tetenoz asisi oluyorum...bu yuzden hic bisey anlamiyorum🧟esim gecen sene oldu hic bir sikinti olmadi valla
BaharAytekin minigin_annesi ben bıde sola vurdurmusum zaten sola yatınca daha da zor oluo siz 2.sini sağa vurdurun gercı ozmn da işleri yapmak guc olcak ama🤷🏼♀️
NazliBlt minigin_annesi bünyeden bünyeye farklılık gösterebilir bide erkek ile kadın farklı olabilir diye düşünüyorum ayrıca şuan hamileyizya daha hasas vücudumuz.
NazliBlt Bu arada ağrısının geçmesi için bişey yapmadım 2 gün sonra duş alınca hafifledi biraz 3 hafta çok acıdı son 1 haftada kolumu zorlayınca acıdı şuan morluk var bası olunca acıyo o kadar.
NazliBlt EzgiDurdu evet evet kesinlikle ikinci şart hatta ben bazen doz sayısı 4 e kadar çıkarılabiliyor diye biliyorum.
minigin_annesi NazliBlt Zaten her seye hassas olduk dislerim gitti 2tane parfum kokulAri alamiyorum sinek isirsa bile sikinti yaa
Gulhan2692 minigin_annesi tamam canım inşallah olmaz ağrı sızı. Ama olursa da dayanicaz artık herşey bebislerimiz için ☺
NazliBlt minigin_annesi aynen öyle bide aşı falan benim işim yani kan aldırma olsun iğne vurulma olsun ne biliyim iğne ile aram iyidir ama bu aşı beni de dağıttı erzurumun kışında kaşe giyemedim giyip çıkarırken çok ağrı yaptığı için 😂 ama dediğim gibi geçmesi içinde extra bişey yapmadım uyurken kolumun üzerine yatınca ağrıyla bağırıyodum eşim sağolsun çeviriyodu beni 🥰
minigin_annesi BaharAytekin yok yaa hayatta deneyemem kimsem yok gelsin bana baksin onemli olan sol olsun sikinti degil valla😂😂😂
Kbraldemr Bende çok korkarak yaptırdım ilk gün yanma oldu daha sonra hiç bişey hissetmedim 2 gün önce 2. Dozu yaptırdım hiç hissetmedim ki iğneden çok korkarım 🙈 çok kasmayın kendinizi iğne yapılırken birde bir iki gün kolunuzun üzerine yatmayın geciyor 😇
NazliBlt minigin_annesi benimde diş konusunda sıkıntım var diş fırçalama alışkanlığım var hiç aksatmam ama her sabah uyandığımda diş eti kanamam oluyor 🤷🏻♀️
minigin_annesi NazliBlt Hahaha bide ben dunden beri gece sabaha kadar agladim resmen kolumun acisindanna ay ay diye zariyirdimm esim hele acile goturmeyi dusundu dedim yok yaaa o kadarda degil...🤣🤣🤣
Migrenligebe minigin_annesi basa gelen cekilir, bugune kdr 2 ameliyat oldum, kolum kesildi, kirildi, cikti, basim yarildi. Basima gelmeyen kalmadi. Hicbir zaman aci konusunda gozumu korkutmadim. Basa gelen cekilir, uzerine cok dusunmeyin 😂
minigin_annesi Migrenligebe Yaa hamileligim basindan cleaxen kullaniyorum her gun bitane igne oluyorum beyaztenli oldugum icin bedenim mosmor oldu dun hemsire bile bana acidi valla🤣🤣🤣🤦🤦🤦Diyor bu asiyida vurmaya bile kiyamadim sanaa 🤣🤣🤣🤣