Eyser49 normal canım oluyo öyle ben ilk doz da 3 hafta kolumun üzerine yatamadım ama ikinci doz 1 gün ağrıdı o kadar bel ağrısı için de aırt üstü yatınca özellikle ağrıyo ama genelde sağ sol fazla yatınca ayakta çok durunca çok yürüyünce de dehşet ağrım oluyordu doktor magnezyum ve kalsiyum desteği ilaç verdi şuan kullanıyorum 10 dündür iyi geldi mutlaka doktora söyle.