Sevgi1312 6 yasında bir oglum , 1,5 yaşında bi oğlum daha var simdi de kızımla 26. Haftadayız inşallah:) ilk oglum tüp bebek tedavisiyle oldu digerleri kendiliginden sürpriz😄
Sekerrr Gizemesra aslında her zaman 4 çocuğum olsun isterdim ama çevre beni cok yoruyor neden sürekli doğruyorsun diyorlar yorumlar beni çok üzüyor o yüzden hamile oldugumu sadece eşim ve ben biliyoruz cinsiyeti öğrenene kadar da kimseye söylemeyeceğim 3 tane oglum var inşallah buda kız olur kızım olsun çok istiyorum eşimde çok seviniyor hamile olmama ama bu defa tüplerimi baglatacağım
Kuzey_Oyku_61 Brcesresl ay evet bende dün ogrendim hamile olduğumu oğlum 7, kızım 4 yaşında şimdi 3 numaranızın haberini aldık inşallah saglikla kucağımıza almakta nasip olur🤲❤️
Yavrum_herseyim Dilara9 yanlız değilsin 3bucuk yaşında oğlum var 1 buçuk yaşında kızım var şimdi 11 haftalık hamileyim
Blackkcat Sevgi1985 aaa benden bi tane daha😻3erkek,1kız benimde inşallh,17yaşında kızım ve gerisi erkek
Sevgi1985 Blackkcat maşallah Rabbim hayırlı saglıklı evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin Evlat gurur kaynagı ama yüreğe yorgunluk zor bir meslek annelik
Blackkcat Sevgi1985 her hallerine şükğrler olsun🤲🏻Allah sizinde evlatlarınızı bağışlasın,zor elbette,benim 4.sürpriz oldu benim ama çok şükür
Pnar-oktay Brcesresl benimde 2oğlum var biri 5 diğeri 8 yaşında 3üncüye hamileyim doktorum erkek gibi dedi 🙄 kız bekliyordum ben umarım kontrol günümde kız der doktorum