4 buçuk yaş kız 2 buçuk yaş oğlan bu da 37. Haftada. Bence 3. Çılgınlık kazayla Oldu bizim ya 4 de olursa Allah’ım büyük konuşmak istemiyorum ama çok zor rahat etmek istiyordum artık ev işi okul vs uğraşmak istiyordum. Uykusuzluk yorgunluk emzirme süreci doğum anı falan düşündükçe deli oluyorum. Kendi evimiz şükür arabamız da var ama hayat çok pahalı büyüdükçe ihtiyaçları da artıyor önümüzü göremiyorum