Pnar-oktay Papatyam63 bende aynı fikirdeydim bi gazla 3üncüyü yaptım kızım olur diye doktorum erkek olabilir dedi çok üzüldüm
Papatyam63 Pnar-oktay 😂 ben hislerime güveniyorum kesin benimki üç numarada erkek olur diyorum çünkü iki çocukta hiselrim doğur çıktı onda şimdi kalsın bide bunsene erkek senesi herke erken diyor
Sehriakif Dilara9 benim en çılgın bence🤣 yeni 2 yşaında ve 1 yaşına oğlum var şimdi 3.oğluma hamileyim 21 haftalığız🤭🤭
Nur5516 Brcesresl ikinci bebiş geliyor Bi kızım vardı oğlum olacak inşallah Korkmuyor değilim bebiş gelince 😅
Tugce0133 Ugurumutannesi hiç bilmiyorum sağlıklı olsunlar gerisi pek önemli değil 😊 ama kız olması isterim tabi ki iki oğlan dan sonra 😁
Sevgi1985 Blackkcat dua ediyorum gelsin diye artık son 14 gün canım korku sevim hepsi bir arada bekliyorum sancım yok 2 haftadır acılma var