seraap her doktor bir değil canım bende kaç kere acile gittim şimdi Demir eksikliğim var ilaç vermiyorlar bacaklarımın üstüne basamıyorum magnezyuma bakalım bile demiyorlar hamile olduğumu bildim bileli herşeyi ben sordum kana bakacakmısınız vitamin verecek misiniz diye aaa evet diyorlar doktor o mu ben mi belli değil hele 12 haftaya kadar bebeğe bebek muamelesi bile yapmıyorlar çok az kanamam oldu aradım 3 gün geçmezse gel dediler bebeğimi düşürdüm belki önceden baksalar bişeylet değişebilirdi geçenlerde acile gittim sancıyla iki kadın tansiyona baktı iyi dedi kalbini dinleyelim dediler aleti karnımda gezdiriyor çocuğun kalbinin nerde olması gerektiğini bilmiyorlar daha 15 dakika kalbi aradılar eşime döndüm kalbi atmıyor dedim meğer aletin sesini kısmış doktor ondan duymuyormuşuz birde gülerek dalga geçiyorlar kalbi atıyor ya tamam gidebilirsiniz kramptır dedi gönderdi bir bakalım bebekte mi sıkıntı var yoksa başka bişey mi var yok parasetamol yut demekten başka hiç bişey yapmıyorlar