guel2604 Nasil insan ya bu doktorlar !!! Bi insanin Canı bukadar hafife alinmamali. Bir Anne icin bu Aci ne demek kimse bilemez. Dava et Canim o Hastaneyide Doktoruda ! Rabbim Yavrunu Cennetine aldi sanada, esinede sabirlar versin. Üzülme demicem cünkü bir Anne nasil üzülmesin Evladini kaybetmis.. Rabbimin bir bildigi vardir aldi o güzel Melegi yanina. Yinede böyle Doktorlar Cezasiz kalmasin !!!
guel2604 Nasil insan ya bu doktorlar !!! Bi insanin Canı bukadar hafife alinmamali. Bir Anne icin bu Aci ne demek kimse bilemez. Dava et Canim o Hastaneyide Doktoruda ! Rabbim Yavrunu Cennetine aldi sanada, esinede sabirlar versin. Üzülme demicem cünkü bir Anne nasil üzülmesin Evladini kaybetmis.. Rabbimin bir bildigi vardir aldi o güzel Melegi yanina. Yinede böyle Doktorlar Cezasiz kalmasin !!!
Srfn11 Parleur Canim benim basin sagolsunnnn 😔😔 cok uzuldummmm gercekten 😔😔 Allah sabir versinnn🙏🏻 Ama burada hastananenin biraz ihmalinide okudum sanki gerekeni yapmalisin 😔
Krasivyy Parleur okurken ağladım Allah sabır versinn Rabbim inşallah annelik duygusunu bidaha tattırsınn
meltemocak Bir anne için tarif edilemez bir acı rabbim sana sabırlar versin nasıl bir acıdır ıyi bilirim ikizlerimi kaybettigimde gözümün önüne koydular ölülerini ben onlara baktım onlar bana baktılar o an gözümden hiç gitmiyor onların yerinide hiç birşey doldurmuyor çünkü insan merak ediyor zamanında doğsalardı yaşasalardı nasıl olacaklardi diye üstüne ben doktora sordum evladimin biri gitti birini neden kurtarmadınız diye çok biliyosan sen kurtaysaydin dedi bağırıp çağırıp defolup gitti rabbim sana bir daha aynı acıyı yasatmasin tez zamanda kucağını doldursun
Parleur Hepinizin mesajlarını tek tek okudum çok sağolun arkadaşlar benim yureğim yandı siz yanmayın inşallah. Bugün doktor geldi okadar komik açıklamalar yaptıkı. Bebegim dogdugunu suyum gelinve anlamış. Ben müslüman oldugum için alttan bakmamış dıyokı bazı kadınlar bunu tacız gıbı hissedebiliyor şok oldum. Ayrıca neden bebeğimi. Küveze koymadığını sorduğumda pediatri doktoruyla oyle karar vermişler. Pediatrı doktoru pek motive değilmiş. Yaşasa belkide özürlü olurmuş. Biz nasıl birşeye düştük böyle dedik eşimle. Ve burası ozel bi cliniq öyle normal bi hastane değil. Biz şuan araştırıyoruz dava etmeyi düşünüyoruz ama işte gel görki burda çok iyi dil bilmek gerekiyor. Belki acımı dindirmez ama hiç degılse o doktorda rahat olmaz diyorum. Bebeğimi bir kac güne haxırlıklar bıtınce defnedicez. Ayak izleri ve bı kac fotografı kaldı yavrumun. Okadar babasına benzıyorki hep kime benzer diye konuşurduk. Eşim çok agladı ama elinden bişey gelmiyor. Bu uygulamayı kaldırmam gerek hergün bebeğimden gelen mesajları görmek beni daha çok yoruyor. Rabbim herkesin güzel gönlüne göre versin. Sevgiler...