Masal-10 minikcivcivim Ah kıyamam erkende başlamış doktor vermedi magnezyum daha doğrusu hiç böyle ağrım olmamıştı bu sefer söylücem yazsın birşeyler 😞
minikcivcivim Masal-10 ya valla ben o haftadan beri magnezyumu da aldım günde bir adet sade magnezyum içeren soda da içtim yine de geçmedi inşallah doğumda geçer , artık o kadar zor ki uyuyorum lavabo için kalktığım da bile yürüyemiyorum ağrısı bacaklarıma vuruyor rabbim hayırlısı ile kucaklarımıza almayı nasipse eylesin canım 🙏bir avaz da kurtuluruz inşallah ❤️
Masal-10 busraayksll Yok canım magnezyum yazmadı doktorum ağrım yoktu şükür bu zamana kadar ama yazdırıcam fena ağrıyor
Brn_cnn Masal-10 siyatik sinirden bahsediyorsunuz ben de yaşadım ölüm gibi bir şey ağrısı adım attirmiyordu. doğum yaptım 20gun oldu, hala geçmedi ara ara şiddetli, devamli hafif hala çekiyorum ağrıyı,bebeğim biraz toparlansin ortopediye gidicem
Masal-10 Brn_cnn Ah canım kıyamam ya çocukla daha zor olur bu ağrı hadi şimdi dinlenme fırsatı oluyor inşallah hemen çare bulursun doktor öneride bulunursa yazarım da ben 🙏
Masal-10 minikcivcivim Bacağa da vuruyorsa kesin magnezyum benim doktor öyle tarif etmişti ısrarla yazın magnezyum dedim bacağın kalçan ağrıyor mu dedi 🥰 bende yok diynce yazmamıştı bu sefer mecbur isticez inşallah işe bari yarar
poyrazin_annesi28 Masal-10 Rica ederimmm ne demek 🥹 Magnezyum azaltır acınızı bende de ise yaramisti 😍
minikcivcivim Masal-10 inşallah canımmm ❤️❤️ evet benim bacağa da vurmaya başladı artık sade soda içmeyi ihmal etme ama oda iyi gelir birde yoğurt tüket diyorlardı bana canım
Melodimm Masal-10 Pazartesi doktora gidicem.Bakalim gecmezse soylicem.Birde 18 haftada iyne oldum acaba onun olduğu yerlermi acıyor.Kafam karıştı.
M18a17 bademommss__ aynisi bende de var çatı ağrısı 30 lu haftalara girdikten sonra başladı popo yanllari da öle .sanki yolda yururken oradan cikicakmis gibi oluyo
Masal-10 M18a17 Sorma canım benimde öyle kasılıyor ağrıyor 30.haftaya yeni girdik oysaki yürümek perişan etti bugün
M18a17 Masal-10 kaçıncı gebelik canım .benim ikinci .ilk gebeligimde hiç bole bişey yaşamadım .hamile olduğumu bile unutuyodum sadece karnım vardı ordan anllasiliyodu hamile olduğumum .ama ikici gebelik gerçekten öle olmuyomus