Masal-10 Kızlar başlıktada belirttiğim gibi popomun ortası ağrıyor 😣 Bel değilde kalça ağrısı yürürken bile batıyor sanki birşey 30.haftadayım yaşayan var mı ? Gebelikle alakasını çözmeye çalısıyorum sizlere sorayım dedim 🙏
poyrazin_annesi28 Masal-10 magnezyum kullaniyo musunuz ? Ağrı gibi değil de yürüdükçe acı veren biseyden bahsediyosunuz dimi sancı gibi. Benim yatıp kalkarken bile olurdu. Magnezyum vermişti doktorum. Tamamen kesmez ama biraz hafifletir demişti öyle de oldu. Yine doktorunuza sorun en kısa zamanda
Cikosmom Masal-10 kuyruk sokumunuz ağrıyor anladığım kadarıyla bebeğinin kafası o bölgeye doğru inmeye başladıysa baskı yapıyor olabilir dört ayak üstü pozisyonunda ileri geri sallanmanızı ,kalça egzersizi ve squat tavsiye ederim
merwengin Masal-10 Ben 27ci haftadayım ben de bile oluyor magnezyuma ek maden suyu içtim de öyle geçti haftasonumu rezil etmişti resmen ağrı
Gultenaslan_27 Masal-10 benimde aynı sorunum var canım 32 haftalık hamileyim iki üç gunudr bendede var bende hamilelik döneminde diye ağrı oluyo diye düşünüyorum çünkü ilk gebeliginde yoktu böyle bı ağrı
Masal-10 Gultenaslan_27 Hay Allah sanada acil şifalar tatlım 🙏 Valla gebeliğe bağlamak istiyorum nette abuk sabuk şeylerle kendimi üzmek istemiyorum böyle otururken çok değil ama yürürken sağa sola dönerken batma gibi değişik 😣
Masal-10 poyrazin_annesi28 Ah acımı tarif ettin sanki gerçekten otururken veya düz dururken hiç sıkıntı yok yürürken eğilip kalkarken böyle nasıl kasılıyor nasıl ağrıyor anlatamam hiç magnezyum kullanmadım bu sefer doktordan isticem heralde ya
Cikosmom Masal-10 magnezyumu sabah ve akşam kullanabilirsiniz çok iyi geliyor ağrılara Venatura bisglisinat + sitrat olanı doktorum onayladı
gudmorningbeya Masal-10 magnezyum kullanın ve 3 marka değiştirdim ocean en iyisi kesti ben yatakta bile dönemiyordum bahsettiğiniz şey siyatik ağrısı
poyrazin_annesi28 Masal-10 Rica ederimmm ne demek 🥹 Magnezyum azaltır acınızı bende de ise yaramisti 😍
Masal-10 Cikosmom Tam kuyruk sokumu değil belki orayada vurur canım böyle kalça kemiği gibi sağ kalçamın tam üstü denicem çok teşekkür ederim ☺️
Masal-10 merwengin Maden suyu hergün olmasada içiyorum da doktora söylemiştim magnezyum yazmıcakmısınız diye bana bacağın kalçan ağrıyor mu dedi düne kadar ağrım yoktu yazmamıştı 😂 yarın yazdırıcaz mecbur
Masal-10 sekerinannesi_ Valla yarın tahlilde yaptırıcam bakalım ne çıkıcak inşallah tamamen kas sinir gebelikle ilgilidir :)
bademommss__ Bende 30 haftalık gebeyim geçen haftadan beri geçmeyen çatı ve bacak ağrısıyla cebelleşiyorım bacaklarım açık yürüyorum resmen🥲
Masal-10 bademommss__ Çok üzüldüm ağrılarına çare buluruz inşallah canım ya doktor önerisi olursa yazarım Sizede 🙏☺️
M18a17 bademommss__ aynisi bende de var çatı ağrısı 30 lu haftalara girdikten sonra başladı popo yanllari da öle .sanki yolda yururken oradan cikicakmis gibi oluyo
merwengin Masal-10 Bana asm de hemşire ebemiz demişti her gün mutlaka maden suyu tüket diye o yüzden faydasını gördüm bayaa ama tabi bebek büyüdükçe ister istemez oluyor
Masal-10 busraayksll Yok canım magnezyum yazmadı doktorum ağrım yoktu şükür bu zamana kadar ama yazdırıcam fena ağrıyor
minikcivcivim Masal-10 20.ci haftadan itibaren bende de o ağrı var suan 37 olduk hala o ağrıyı çekiyorum maalesef geçmiyor canım ya uzun süreli oturma yarım yatar şekilde otur .
Masal-10 minikcivcivim Ah kıyamam erkende başlamış doktor vermedi magnezyum daha doğrusu hiç böyle ağrım olmamıştı bu sefer söylücem yazsın birşeyler 😞
Melodimm Masal-10 Pazartesi doktora gidicem.Bakalim gecmezse soylicem.Birde 18 haftada iyne oldum acaba onun olduğu yerlermi acıyor.Kafam karıştı.