Bende 30. Haftamdayım sol ayağımı belim yüzünden pek kullanamıyorum oturamıyorum uzanmak daha rahat oluyor ama ayağa kalkarken büyük sorun yaşıyorum 3 gün önce kontrolümde sordum fizik tedavi doktoru veya ortopedi doktoruna git baksınlar çünkü doğumu çok etkiler dedi bende randevu aldım ortopediye bakalım