Baharctn kbryzb çıkmadı maalesef testte dördüncü günüm bugün kan versem daha iyi olur diye düşünüyorum
pmedic112 Bende beklenen adetin 1. Günü evde kaset test yapmıştım hatta eczaneden aldığım 15₺ lik test ile. Ne kadar doğru sonum çıkaracak sanki bu test bana dedim. Kasete idrar örneğini damlatınca anında iki çizgi net çıktı şok olmuştum.
kbryzb Baharctn ya benim arkadaşımında aynı senin gibiydi kız testler yapıyordu çıkmıyordu adet günüde gecikmişti daha sonra sağlık ocağına gidip kan veriyor betası 300 çıkmıştı yani bence en doğrusu kan vermen
Baharctn Merve-metin evet bende düşündüm bugün dördüncü günüm kan vermeyi düşünüyorum dediniz gibi geç döllenme olabilir mutlu haberimizi sizlerle de paylaşmak isterim inşallah vardır 🥹
Buseemm NovaVina_ kan veremiyordun degil mi baska biseyi bahne etsen gidip kanda ona da baktirsan olmuyor mu oralarda
NovaVina_ Buseemm olmadi aksambir acil gideyim ama evdeki testte pozitifi gormeden de kan vermeyi istemiyorum nedense :( Hicbir belirti olmamasi kafami karistiriyor bir de pazartesi negatif cikti zaten 4 gunde degismis midir bir seyler sanmiyorum 😔
Buseemm NovaVina_ aksamdan sabahina bile degisiyor bazen sonuc bi test yap negatifse akisina birak o zmn
NovaVina_ gulsahklycc sağlık olsun canımhic uzme kendini. Her ay yeni bir umut benim adım da Gülşah. 🌸
Baharctn kbryzb evet bence de bu akşam insallan hastaneye gidip kan vercm sabırsızlıkla sonucumu bekliyorum inşallah vardır ☺️
NovaVina_ Buseemm yaptım negatif 🤔 ama test bir an cift cizgi oldu hatta esimi cagirdim yanlis mi goruyorum diye. O da gordu. 10 dakikanin sonunda gitti cizgi 🥲 corba oldu kafam zaten. Hamileysem surpriz olur artik 😅😅😅
Buseemm NovaVina_ allah allah 😂 bekle bakalim gelecegi varsa gelir zaten su an cizgi yok mu hic resmini atsana bi