Buseemm yok kuzucum cektim fotografini ama tek cizgi. Yuklemeye degmez. Beynim yandi zaten bu testlerin cesitliliginden. Kimya uzmani, istatikci falan oldum 😅😅 17 kasim da kan ya da idrar yap dedi doktorum simdi. Benim hesaplamalarima gore de 15 kasimda idrara gecmis olabilir 1 yil onceki kimyasal gebeligimdeki testimin fotografini gittim buldum hesap yaptim dusun 😅
Az kaldi siyirmama