gulsahklycc Kızlar Bir Kaç Gündür Test Yapıyorum Evde Ama Hepsi Negatif Çıktı Bugün Gecikemenin 1.günü sabah ilk idrarla test yaptım çok silik çıktı kamerada görünmüyo ama ben net bişekilde görüyorum bu testin yanılma payı varmıdır ?
NovaVina_ gulsahklycc selam. Benimde pazartesiydi 2 gun gecikmeliyim su an. Erken gebelik testim benimde regli cikti ve hicbir belirtim yok bekliyorum oyle 😅
Turannnurr01 Çok silik ciktiysa yeni bir gebelik olabilir 2 gün sonra tekrar yap yada kan testi verebilirsin garanti
gulsahklycc Turannnurr01 yarın gidip kan testi vericem erken gebelik testi yanıltırmı acaba bozuk değildi test ama
NovaVina_ gulsahklycc buradaki blog yazisinda da bat 10 gun gecmeden idrarda cikmayacagi yaziyor. Erken gebelik testlerininde %99 dogruluk payi yazaa da %50 hata verdigini soyluyor, gecikmeden 2 gun sonra yapilan testler icin. Corba oldu kafam 😅
Baharctn Kızlar adet gecikmenin üçüncü günü bel ağrısı ve sık idrara gidiyorum erken gebelik testi yapsam çıkar mı sizce
kbryzb Baharctn ben adetimin gecikmesinde 2. Günü yaptım kaset testte çok silikti erken gebelik testinde direk belirginleşti
NovaVina_ Buseemm test negatif. Gelen giden de yok. Gebelik belirtisi de yok anlamadim bu isi. Duzenlidir regli donemlerimde
Buseemm NovaVina_ kan veremiyordun degil mi baska biseyi bahne etsen gidip kanda ona da baktirsan olmuyor mu oralarda
gulsahklycc Umutluol verdim eve yarın alıcam sonucunu psikolojik mi bilmiyorum ama belirtilerim tutuyo gebelik belirtileriyle
Umutluol gulsahklycc tam olarak belirtiler ne zaman başladı? Ve ne gibi belirtiler oldu? Benim de adetime 5 gün var
gulsahklycc Umutluol karın kasık ağrısı beyaz akıntı göğüs hassasiyeti birde düzensiz adet gördüğüm için takvime göre 2 gün geçti ama bilemiyorumm 🫠