Myasminn Elifff7272 geç döllenmedir sıkıntı etmeyin. Benim gecikmemin 30.gününde kan değerim 28.4 çıkmıştı şimdi 33+5im. Sağlık ocağındakilere kalsa benimde kesin dış gebelik ya da kimyasal gebelikti, anlamıyorlar dinleyip canını sıkma.
Anonim28 Elifff7272 bence içinizi rahat tutun değer konusunda regli günü 181 çıktığı için 2 gün sonra test bile yapmadı sağlık ocağı hamilesin dedi herkes farklı bir yorum yapıyor
Anonim28 S12e28h46 bugün ilk testin üstünden 3 gün geçti yarın aynı saatte verirsem anca 4.gün 4 e katlamış mı onu anlayabilirim
hulya_6363 Elifff7272 eve neye göre düşük diyo acaba ben adetim 5 gün fazla geçmişti gttim 650 falandı değerim 2 gün sonra bidaha kan verdim 2 katına yükseldi 2 gün sonra tekrar verince 5 binj geçince anca ultrason da kese göründü
merylii_ Elifff7272 o zaman tekrarla canımdan vermişsin yarın ver tekrar aşağı yukarı 1000 ile 2000 arası çıkar tahmini
Myasminn Elifff7272 18. Haftaya kadar hep ağrım oldu ama bilemiyorum sebebi bebeğin yerleşmesimiydi yoksa kese etrafında olan kanamamıydı 🫤
hulya_6363 Elifff7272 ben doğurdum canm oğlum 1 yaşında 🙂ama dayanılmaz bel ve kasık ağrısı yaşamıştım 3,4 gün özellikle yataktan çıkamamistim .hergun 1 avakado yemiştim tutunmasknj kolaylaştırsin dye benm bide 4 gün yerleşme kanaması olmustu
Ftm_75 Pamuk hqhaa ben her iki hamileligid3 5.1 le öğrendim ve kızım 2 yaşında karnındaki 6 haftalık oldu çok şükür bu olumsuz konuşan insanlara dalmak istiyorum zaten anne adayı stres yapıyor birde onlar boş beleş konuşuyor
Zeyynnpp Ftm_75 canım benimde dün acilde vermiştim betahcg 0.>25 referans değeri.. benim sonucum ise <5.00 ml ne oluyor tam anlayamadım referans dışı yazıyor birde
Nesli46 Elifff7272 benim adet olacağım gün 21 küsürlerdeydi adetim 4 gün geciktiğinde seninki gibiydi değer heralde gayet normal sıkma canını 2 gün sonra kan ver 1200 1300 arası olması gerek sağlıkla alalım kucağımıza🧿
S12e28h46 @Anonim28 2 günde bir aynı saatte kan vermen lazım sağlıklı gebelik ise bu sonuç 2 katına artacak doktorum böyle demişti bana
MorKelebek54 Elifff7272 betaya gore hic bisey hesaplanmaz kuzum bunu anlamak icin iki gun ara ile kan verip iki katina cikmis mi diye bakmak lazim. Kendini uzme eabbim guzel hayirli eylesin insallah
akdogann Elifff7272 Ben hamileliğimi 283 beta değeriyle öğrendim önemli olan değerin düşüklüğü değil yükselme olup olmadığı . Beni de çok tedirgin ettiler ağlattılar anlamıyorum ki bu sağlık çalışanları neden sürekli negatif konuşmak zorunda. Sana tavsiyem 2 gün sonra yine kan ver ve yükselişini takip et sonuçta 5 üzeri pozitif sayılıyor şuan hamilesin hiç tedirgin olma
e_blue_sky_a Elifff7272 çok biliyor o ebe. Bazısı geç döllenme olur, bazı insan erken…… senin yumurtan geç çatlamış beş altı gün önce döllenme olmuştur, kadın doğuma git o baksın
Burcu__0506 Elifff7272 canım bende bugün keseyi gördüm msela doktor bana geç döllenme olmuş dedi haftasına göre daha çok yeni dedi 1 hafta fark varmış arada haftaya başka doktora da gidecem bazıları gerçekten can sıkmak için orda duuruyorlar