Myasminn Elifff7272 18. Haftaya kadar hep ağrım oldu ama bilemiyorum sebebi bebeğin yerleşmesimiydi yoksa kese etrafında olan kanamamıydı 🫤
hulya_6363 Elifff7272 ben doğurdum canm oğlum 1 yaşında 🙂ama dayanılmaz bel ve kasık ağrısı yaşamıştım 3,4 gün özellikle yataktan çıkamamistim .hergun 1 avakado yemiştim tutunmasknj kolaylaştırsin dye benm bide 4 gün yerleşme kanaması olmustu
Zeyynnpp Ftm_75 canım benimde dün acilde vermiştim betahcg 0.>25 referans değeri.. benim sonucum ise <5.00 ml ne oluyor tam anlayamadım referans dışı yazıyor birde