birmucize1 selamlar 6+4 olduk bugün ilk kontrolümüze gittik , kese ve kalp atımı hepsini duyduk çok şükür ama 1 hafta sonra tekrar görücez çok çok yeni atım oluşmuş dedi doktorumuz , bende kusma, bulantı yok ama bazen kasıkta sancı ve kahverengi leke oluyor ilk bebeğimde gebelik şekeri olduğu için ciddi bir diyet yapmıştım ve insülin kullandım, 2. Bebeğimde direk diyet ile başladım , doktorum gayet normal 2 hafta kadar sürer dedi lekelenme , uzanma ağır kaldırma cinsel ilişkiden uzak durmam gerektiğini söyledi