5+3 🙃 4+3 de keseyi gördüm, 15 inde kontrol var kalp atışı için inşallah sorun olmaz duyarım 🥹🤲🏻 belirti olarak sürekli uyku hali mide bulantım yok sadece acıktıgım zaman oluyor çok sık acıkıyorum az az sık yiyorum 🤪 geceleri özellikle kasık ağrım oluyor batma gibi