6+2 yim dün doktora gittim kesik kesik de olsa kalp atışını duyduk bende de yemek aklıma gelince tiksinti
Başlıyor doktor prizam diye bi bulantı hapı başladı prilam Dr den daha iyi olduğunu yeni çıktığını söyledi bi nevi de muadili dedi gece yatmadan içtim dün gece iyiydi bugün yine bi var gibi bulantı bilemedim